K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
BIP.gov.pl

    Przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r.”

    Ten dokument został usunięty dnia: 15.02.2018, 14:39, z powodu:
    archiwum
    Podlega Ustawie
    koniec: 21.12.2017, 09:00, rozstrzygnięcie: 21.12.2017, 09:15 (rozstrzygnięty), kontakt: Krystyna Chojnowska

    2

    Ogłoszenie nr 632130-N-2017 z dnia 2017-12-13 r.

    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży: Przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r.”: Część I –przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r Część II -przygotowanie i dostarczanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r Część III- przygotowanie i dostarczanie posiłków dla seniorów do Dziennego Domu Senior +. oraz w ramach RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Poprawa Spójności Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji Część IV- zorganizowanie usługi cateringowej i przerwy kawowej na potrzeby uczestników projektu „Aktywnie do sukcesu”
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

    Tak

    Nazwa projektu lub programu
    w ramach RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Poprawa Spójności Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji dotyczy IV części zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

    Nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

    Nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

    Nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    Nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

    Nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 45000217000000, ul. ul. Dworna  , 18400   Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 086 2164088, 2164260, e-mail poczta@mopslomza.pl, faks 862 165 851.
    Adres strony internetowej (URL): www.mops.bip-lomza.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    Tak
    www.mops.bip-lomza.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    Tak
    www.mops.bip-lomza.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    Nie

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    Nie
    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

    Nie
    Inny sposób:

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej i zlożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r -Prawo pocztowe Dz U 2017 poz. 1481, osobiście i za pośrednictwem posłańca.
    Adres:
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 18-400 Łomża ul. Dworna 23B sekretariat pok. nr 209


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r.”: Część I –przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r Część II -przygotowanie i dostarczanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r Część III- przygotowanie i dostarczanie posiłków dla seniorów do Dziennego Domu Senior +. oraz w ramach RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Poprawa Spójności Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji Część IV- zorganizowanie usługi cateringowej i przerwy kawowej na potrzeby uczestników projektu „Aktywnie do sukcesu”
    Numer referencyjny: MOPS 3410.66.2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    Nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:

    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    wszystkich części

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    nie
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
    4


    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup gorącego posiłku wraz z usługą dostawy i wydawanie go osobom wskazanym przez Zamawiającego: Część I: przygotowanie i wydawanie w stołówce do 80 posiłków dziennie (zupa, drugie danie + kompot) dla beneficjentów MOPS miasta Łomża przez 5 dni w tygodniu. Część II przygotowanie i dostarczenie do 60 posiłków dziennie z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznego (zupa + drugie danie + kompot lub napój) przez 7 dni w tygodniu. Część III przygotowanie i dostarczanie do 60 posiłków dziennie przez 5 dni w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego: a).zupa b).drugie danie + kompot c).zupa + drugie danie + kompot do Dziennego Domu „Senior+ w Łomży ul. M.C Skłodowskiej 2 Część IV: Zorganizowanie usługi cateringowej i przerwy kawowej dla 41 uczestników projektu „Aktywnie do sukcesu” 2.W związku z tym przedsiębiorca musi dysponować odpowiednią bazą lokalową na terenie miasta Łomża, oraz odpowiednim transportem do dowiezienia posiłków. 3.Obiady powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne, zgodne z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Oczekiwana średnia wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego: na poziomie minimum 1000 kcal w tym udział energii z białka od 14% do 15%. 4.Zestaw obiadowy składający się z co najmniej dwóch dań i kompotu lub napoju w tym: - z zupy o pojemności nie mniejszej niż 450ml, kaloryczność 250 kcal - drugiego dania - kaloryczność 600 kcal - kompotu lub napoju min. 250 ml 5.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków w formie dwudaniowych pełnych obiadów dobrej jakości, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Wykonawca gwarantuje jakość obiadów na poziomie nie gorszym, niż wynika to z „jadłospisu” opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jadłospis sporządzony na wzorze niniejszego załącznika będzie składany po przystąpieniu do realizacji umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania danego jadłospisu, i będzie składany wyznaczonej osobie w celu jego zatwierdzenia (pierwszy jadłospis zostanie zatwierdzony przed przystąpieniem do realizacji umowy). Przy opracowaniu jadłospisu należy kierować się ogólnie zalecanymi zasadami prawidłowego żywienia, dbać o pełne zaspokojenie kaloryczne i witaminowe oraz pokarmy bogate w składniki mineralne. Zestawy posiłków powinny być przygotowywane przy wykorzystaniu rożnych technik kulinarnych, eliminując produkty ciężko strawne, z wykorzystaniem bogatszego asortymentu dodatków owocowych, oraz większego udziału potraw z ryb. Posiłki muszą być skomponowane w następujących proporcjach: co najmniej 2 razy w tygodniu obiady mięsne, 2 razy w tygodniu ryba (w postaci jak najmniej przetworzonej), 1 raz w tygodniu obiady bezmięsne. Podstawą drugiego dania powinny być potrawy z produktów białkowych np. z mięsa, ryb, podrobów, jaj, sera lub tzw. potrawa półmięsna złożona z mięsa i warzyw lub produktów mącznych albo bezmięsna uzupełniona produktami białkowymi (serem, jajami). Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Posiłki powinny być urozmaicone o temperaturze w granicach 67 – 75 stopni Celsjusza. Dania nie mogą powtarzać się w okresie 7 dni.

    II.5) Główny kod CPV: 55321000-6
    Dodatkowe kody CPV:

    Kod CPV
    55520000-1
    55521200-0
    55521100-9



    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    miesiącach:    lub dniach:
    lub
    data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

    Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
    12      
    12      
    12      
    3      


    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą lokalową umożliwiającą wykonanie zamówienia tj. bazę lokalową (własną lub wynajmowaną) na terenie miasta /centrum miasta/ Łomża odpowiednio dostosowaną, spełniającą wymogi sanitarno-higieniczne dopuszczoną przez właściwy organ nadzoru sanitarnego do prowadzenia zbiorowego żywienia, wyposażoną w WC i umywalkę (wyposażony w podstawowe środki sanitarne), dostępną bezpłatnie dla klientów MOPS warunek ten dotyczy I części zamówienia Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem min. 3 zamówień na wykonanie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. warunek ten dotyczy wszystkich części zamówienia.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






     

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Nie
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    Nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    Nie
    Informacja na temat wadium


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    Nie
    Informacje dodatkowe:


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    Nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    Nie


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:
    z jednym wykonawcą
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    Nie
    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

    Informacje dodatkowe:

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    Nie
    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    Nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    Nie


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


    Czas trwania:

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria Znaczenie
    cena brutto 60,00
    dodatkowy produkt(owoc) 20,00
    dodatkowa usługa(usługa dietetyka) 20,00


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    Tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czas trwania:

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
    Data: godzina:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2017-12-21, godzina: 09:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    > oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:
    Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią, określoną we wzorze stanowiącym -wg załącznika nr 1 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 3 Powyższe oświadczenia zawierają ewentualne informacje o podmiotach trzecich i podwykonawcach Zobowiązania podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 4 (jeśli dotyczy) Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Oświadczenie – klauzula społeczna załącznik nr 8 do SIWZ (jeśli Wykonawca składa ofertę na cześć IV

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

     

    Część nr: 1 Nazwa: przygotowanie i wydawanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przygotowanie i wydawanie w stołówce do 80 posiłków dziennie (zupa, drugie danie + kompot) dla beneficjentów MOPS miasta Łomża przez 5 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązuję się do wydawania obiadów w godz. od 1230 do 1600. Powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową na terenie miasta /centrum miasta/Łomża odpowiednio dostosowaną, spełniającą wymogi sanitarno-higieniczne dopuszczoną przez właściwy organ nadzoru sanitarnego do prowadzenia zbiorowego żywienia, wyposażoną w WC i umywalkę (wyposażony w podstawowe środki sanitarne), dostępną bezpłatnie dla klientów MOPS.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55520000-1

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2018-12-31
    5) Kryteria oceny ofert:

    Kryterium Znaczenie
    cena brutto 60,00
    dodatkowy produkt (owoc) 20,00
    dodatkowa usługa (usługa dietetyka) 20,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr: 2 Nazwa: przygotowanie i dostarczanie posiłków w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla beneficjentów MOPS miasta Łomża w 2018 r

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przygotowanie i dostarczenie do 60 posiłków dziennie z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznego (zupa + drugie danie + kompot lub napój) przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć obiady własnym transportem, w opakowaniu jednorazowego użytku, które powinno posiadać atest higieniczny PZH, w dostosowanych do tego celu termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi do miejsca zamieszkania podopiecznego w godz. od 1230 do 1400
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55521100-9

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2018-12-31
    5) Kryteria oceny ofert:

    Kryterium Znaczenie
    cena brutto 60,00
    dodatkowy produkt (owoc) 20,00
    dodatkowa usługa (usługa dietetyka) 0,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr: 3 Nazwa: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla seniorów do Dziennego Domu Senior +.

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przygotowanie i dostarczanie do 60 posiłków dziennie przez 5 dni w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego: a).zupa b).drugie danie + kompot c).zupa + drugie danie + kompot do Dziennego Domu „Senior+ w Łomży ul. M.C Skłodowskiej 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć obiady własnym transportem, w opakowaniu jednorazowego użytku które powinny posiadać atest higieniczny PZH w dostosowanych do tego celu termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi do Dziennego Domu Senior + w Łomży ul. M.C Skłodowskiej 2 w godzinach od 1200-1300
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55521200-0

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2018-12-31
    5) Kryteria oceny ofert:

    Kryterium Znaczenie
    cena brutto 60,00
    dodatkowy produkt(owoc) 20,00
    dodatkowa usługa (usługa dietetyka ) 20,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr: 4 Nazwa: zorganizowanie usługi cateringowej i przerwy kawowej na potrzeby uczestników projektu „Aktywnie do sukcesu”

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zorganizowanie usługi cateringowej i przerwy kawowej dla 41 uczestników projektu „Aktywnie do sukcesu”O udzielenie zamówienia w przedmiotowej części (Części IV) mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy zaliczani są do podmiotów ekonomii społecznej zgodnie z definicją zawartą w „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020” (dostępne pod adresem https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/27996/wytyczne_CT9_24.pdf) lub podmioty, które zatrudniają lub zatrudnią dla realizacji przedmiotowego zamówienia minimum jedną osobę wskazaną w art. 22 ust 2 pkt 1-8 uPZP – spełnienie przedmiotowego wymogu Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczenia – załącznika nr 8 do SIWZ, które Wykonawca składa wraz z ofertą.Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć, własnym transportem, drugie danie (w opakowaniu jednorazowego użytku wraz ze sztućcami, które powinno posiadać atest higieniczny PZH, w dostosowanych do tego celu termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi) oraz herbatę, kawę w termosach, ciastka, ciasto, napoje/wodę/ na potrzeby przerwy kawowej. Usługi cateringowe świadczone będą w trakcie trwania zajęć szkoleniowych w miejscu i terminach uzgodnionych przez Zamawiającego. Szacunkowa liczba obiadów i artykułów spożywczych: maksymalnie do 41 obiadów dziennie w okresie luty 2018 - kwiecień 2018 . Harmonogram dostarczania posiłków będzie ustalany z dwudniowym wyprzedzeniem, będzie zawierał datę, godzinę, ilość posiłków. Miejsce realizacji zamówienia będzie wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Łomża ul. Dworna 23b. Zamówienie realizowane będzie przez 5 - dni w tygodniu.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6, 55521200-0

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2018-04-30
    5) Kryteria oceny ofert:

    Kryterium Znaczenie
    cena brutto 60,00
    dodatkowy produkt (owoc) 20,00
    dodatkowa usługa (usługa dietetyka) 20,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:

    ​Informacja o zmianie ogłoszenia:
    1. zmiana

    https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/19815254-b86a-4a86-a690-05cec2983d81

    2. zmiana
    https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/735e7082-f29a-4855-88fc-8e88ad86677d
     

    Do pobrania :
    SIWZ z załącznikami

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Wiesław Wieczorek
    Publikacja dnia: 13.12.2017, 15:15
    Dokument oglądany razy: 1222
     
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży